Փաստաթղթաշրջանառությունը փաստաթղթերի ընթացքն է ստեղծման կամ ստացման պահից մինչև կատարման ավարտը կամ ուղարկումը։ Շրջանառության կանոնները ընկերությունում որոշվում են նախապես։ Ավտոմատացման դարաշրջանում ավանդական փաստաթղթաշրջանառությունը այլևս ակտուալ չէ առաջին հերթին պահանջվող ռեսուրսների պատճառով (գումար, ժամանակ)։ Այսօր փաստաթղթաշրջանառության ավտոմատացման համակարգերը դիտարկվում են ոչ թե որպես նորարարություն, այլ անհրաժեշտություն։
Վերջերս ինտերնետային հեռուստատեսության հսկա Նեթֆլիքսը (Netflix) հայտարարեց 130 նոր երկիր իր ցանցում ընդգրկելու մասին։ Արդեն գլոբալ հեռուստատեսային բռենդի գլխավոր տնօրեն Ռիդ Հասթինգսը նշում է, որ ընկերության բիզնես մոդելը հիմնված է դատա անալիզի վրա։ Վերլուծելով դատա բազան, ինչպես նաև դեմոգրաֆիկ տվյալներ, հնարավոր է դառնում կանխատեսել հեռուստաշոուի հաջողությունը, նախատեսել պահանջարկ ունեցող ծրագրեր, կանխել անհաջող ներդրումները և խուսափել ավելորդ ծախսերից։
Ընկերության արդյունավետ կառավարման հիմքը հանդիսանում են բիզնես պրոցեսները։ Որպես կանոն, ցանկացած բիզնես պրոցես իր մեջ պարունակում է տվյալների մեծ քանակ, որը անհրաժեշտ է վիզուալիզացնել՝ ներկայացնել բլոկ սխեմաների կամ քարտեզների միջոցով։
Բիզնեսի ավտոմատացման անբաժան մասն է մարքեթինգի ավտոմատացումը:
Մարքեթինգի ավտոմատացումը ծրագրերի կամ հավելվածների կիրառումն է, ինչը կազմակերպությանը թույլ է տալիս ներդնել, ավտոմատացնել և գնահատել մարքեթինգային գործընթացները:
Այս գործիքը առաջինը կիրառել են B2B կազմակերպությունները։ Այժմ դրա նկատմամբ պահանջարկի մեծ մասը B2C ընկերությունների կողմից է: Ընդ որում՝ դրանք տարբեր ոլորտների (մանրածախ առևտուր, ֆինանսական, զբոսաշրջային ծառայություններ և այլն) փոքր և միջին բիզնեսներ են:
Բիզնեսի ավտոմատացումն ավելին է քան կրկնվող գործողությունների ռոբոտացումը: Տեխնիկական մասի հետ մեկտեղ ավտոմատացման մեջ կարևոր է բիզնես գործընթացների նախագծումը: Ավտոմատացման նպատակը այս 2-ի ներդաշնակ աշխատանքին հասնելն է, որի համար պահանջվում է ժամանակ, ֆինանսներ և ջանքեր:
Ներկայացնենք այն քայլերը, որոնք թույլ կտան ներդնել ավտոմատացումը Ձեր բիզնեսում հնարավորինս արագ և արդյունավետ:
Բիզնեսի ավտոմատացման և նախագծերի կառավարման ծրագրերի ներդրման հաջող օրինակ է Helaba բանկը:
Helaba Landesbank-ը Գերմանիայի առաջատար բանկերից է, որն ունի ավելի քան 6000 աշխատող, 2 գլխամաս, բազմաթիվ մասնաճյուղեր:
Helaba-ն իր ծառայությունների և հաճախորդների բազայի ավելացմանը զուգընթաց բախվում էր 2 կարևոր խնդրի`