Աքսեսուարների խանութի առևտրի ավտոմատացում
Աքսեսուարների խանութի առևտրի ավտոմատացումը յուրահատուկ գործընթաց է, քանի որ այս ոլորտում յուրաքանչյուր ապրանք հնարավոր է տարբերակել մի քանի հատկանիշներով, ինչն ավելի հեշտ է դարձնում հետագայում վերահսկողական գործընթացը։ Ապրանքատեսականու տարբերակվածության և ծրագրում փաստացի առկայությանը հետևելու շնորհիվ, բարելավում է սպասարկման որակը ։
Գլխավոր գործոնը, որի հետ առընչվում է «նորաձևության» ցանկացած ընկերություն, դա մեծ մրցակցությունն է։
Այլ մրցակիցների ֆոնին դիմակայելու համար, բիզնեսի ավտոմատացումն այս պարագայում անհրաժեշտություն է։
Աքսեսուարների խանութի ավտոմատացումը թույլ է տալիս․
Աքսեսուարների խանութի ավտոմատացման գործընթացը.
- Մոդելների
- Գույնի
- Չափսի
- Տեսակի
- Հավաքածուի
- Ապրանքանիշի
- Ապրանքային կոդերի գեներացում
- Հիմնական գծիկավոր կոդերի գեներացում
- Ապրանքների պիտակավորում
- Օգտագործողի լիազորությունների սահմանում
- Ուսուցում
- Վերլուծական հաշվետվությունների ձևանմուշների ստեղծում
- ABC վերլուծություն
- Վաճառքների վերլուծություն ըստ ապրանքների տեսակի, խմբի, չափսի, գույնի, ապրանքանիշի, հավաքածուի
- ՀԴՄ սարքի համակցում ծրագրին
- Ապրանքատեսականու համապատասխանեցում ԱՏԳԱԱ կոդերին
- Առևտրային սարքավորումների համակցում ծրագրին
- Ապրանքների քանակների գրանցում
- Ստացված քանակների համեմատական վերլուծություն
-
Ավտոմատացման համար անհրաժեշտ սարքավորումների ցանկը.