«Մակիչյան Քընսալթինգ» ընկերությունը զբաղվում էնաև CRM համակարգի ներդրմամբ և դրա օգտագործման եղանակների խորհրդատվությամբ։
Ի՞նչէ CRM համակարգը.
CRM (Customer relationship management) համակարգի ներդրումն ենթադրում է հաճախորդների, մատակարարների, աշխատակիցների, գործընկերների անհատական ինֆորմացիայի մուտք ծրագիր, ինչպես նաև ընթացիկ և արդեն կատարված աշխատանքների բազայի ստեղծում։ Այս համակարգը հնարավորություն է տալիս ավելի արդյունավետ կառավարել հաճախորդների հետ հարաբերությունները և թիմի աշխատանքը:
CRM համակարգը օգնում է նաև ճիշտ կազմակերպել նախագծերի կառավարումը (project management), ինչը հնարավորություն է տալիսավելի ռացիոնալ օգտագործել մարդկայինև ֆինանսական ռեսուրսները, խնայել ժամանակ և սահմանել շեղումների օպտիմալ միջակայք:
CRM համակարգն իր մեջ պարունակում է գործողությունների 4 համախումբ, որոնք անհրաժեշտ են բիզնեսը երկարաժամկետ միջակայքում մրցունակ դարձնելու համար.
Այս փուլում կազմակերպության նպատակն է ներգրավել պոտենցիալ հաճախորդների, բացահայտել հավատարիմ հաճախորդներին, բացահայտել նրանց պահանջները: CRM համակարգի շնորհիվ այս խնդիրները շատ ավելի հեշտ լուծելի են դառնում:
Վաճառքի ենթաբաժինն իրենից ներկայացնում է վաճառքի ավտոմատացում: Այս բաժինը պատասխանատու է մարքեթինգի բաժնի կողմից ներգրավված պոտենցիալ հաճախորդներին ապրանք վաճառելում։
Ապրանքի իրացման համար պատասխանատու է այս բաժինը, և եթե վաճառք տեղի չի ունենում, ապա այս փուլում տեղի են ունեցել աշխատանքային թերացումներ։
Այն կարելի է ներկայացնել հետևյալ տեսքով․
1․պաշարների կառավարում
2․վաճառքի շրջանառություն
3․հաճախորդի հետ փոխհարաբերությունների վերահսկում
4․վաճառքի ծավալների վերլուծություն
5․արտադրողականության մակարդակի վերլուծություն
CRM-ի այս փուլն ավելի շատ ենթադրում է վերահսկողական գործընթաց։
CRM համակարգը թույլ է տալիս ավելի արդյունավետ իրականացնել հաճախորդների սպասարկման հետևյալ գործընթացները.
CRM համակարգը ավտոմատացնում է մեխանիկական գործողությունները՝ դրանով խնայելով աշխատակիցների ժամանակը: Ավտոմատացումը նաև մինիմալացնում է սխալի հավանականությունը և թույլ է տալիս մեծացնել աշխատանքի արդյունավետությունը: