Պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների (ՊՈԱԿ) հաշվապահական հաշվառման ավտոմատացում
Հանրային հատվածի հաշվապահական հաշվառման ավտոմատացումը գործընթաց է բաղկացած հետևյալ փուլերից.
- Կազմակարպության կողմից վարվող հաշվապահական հաշվառման ուսումնասիրություն և մոդելավորում
- Կազմակերպության կողմից վարվող հաշվապահական հաշվառման մոդելավորումը ՀԾ Հաշվապահ-7 հանրային հատված համակարգի միջոցով հնարավորություն է ընձեռում ստանալ լուծումներ, որոնք կհանգեցնեն աշխատաժամանակի առավել արդյունավետ օգտագործմանը և ստացվող հաշվետվությունների հավաստիության աստիճանի բարձրացմանը:
- Հանրային հատվածի համար նախատեսված հաշվային պլանի տրոհում և համապատասխանեցում՝ ելնելով կազմակերպության պահանջներից:
- Սինթետիկ հաշիվների համապատասխանեցում հանրային հատվածի համար նախատեսված հաշվային պլանի հոդվածներին և մնացորդների մուտքագրում:
- Հաշվետու ժամանակաշրջանի սկզբից մինչև պայմանագրով նախատեսված ամսաթիվն ընկած ժամանակահատվածին վերաբերող փաստաթղթերի մուտքագրում ՀԾ Հաշվապահ-7 համակարգ:
- Պրակտիկ աշխատանքների իրականացում ՀԾ-Հաշվապահ 7 համակարգի միջոցով`
Այս փուլը ընդգրկում է աշխատակիցներին արդեն իսկ ձևավորված տվյալների պահոցի ներկայացում, համակարգի ենթահամակարգերի հետ ծանոթացում և ուսուցում, ինչպես նաև պրակտիկայում կիրառում:
- Ֆինանսական և հարկային հաշվետվությունների ստացում ՀԾ-Հաշվապահ 7 համակարգում: Հաշվետվությունների ստացման համար կիրառվող ստանդարտ բանաձևերի համապատասխանեցում կազմակերպության կողմից վարվող հաշվապահական հաշվառմանը:
- Ներդրման գործընթացի ավարտելից հետո աշխատակիցների կողմից մուտքագրված փաստաթղթերըի ստուգում: